Cicle Gaudí Juny

24 de Juny | EL GUARDIÁN INVISIBLE

El dia 24 de Juny, a les 22:30h, al Cinema Ribagorçana del Pont de Suert, vine a gaudir d’una gran pel·lícula, “El guardián invisible”!

SINOPSI:el_guardian_invisible-cartel-7330

Una adaptació fidel del gran èxit editorial del llibre del mateix nom de Dolores Redondo.

En els marges del riu Baztan, a la vall de Navarra, apareix el cos nu d’una adolescent en unes circumstàncies que la posen en relació amb un assassinat ocorregut a les rodalies un mes enrere.

La inspectora de la secció d’homicidis de la Policia Foral, Amaia Salazar, serà l’encarregada de dirigir una investigació que la portarà de tornada a Elizondo, una petita població d’on és originària i de la qual ha intentat fugir tota la vida.

Enfrontada amb les cada vegada més complicades derivacions del cas i amb els seus propis fantasmes familiars, la investigació d’Amaia és una carrera contra rellotge per trobar un assassí que pot mostrar la cara més aterridora d’una realitat brutal alhora que convocar els éssers més inquietants de les llegendes del Nord.

Entrada normal: 4,50€

Entrada reduïda pels socis del Club GER: 3,00€ (*)

Atres descomptes a: http://ciclegaudi.cat/sales/cinema-ribagorcana-del-pont-de-suert/

(*) És imprescindible presentar el DNI i el carnet de soci a la taquilla per tal de beneficiar-se d’aquest descompte. Si encara no disposeu del vostre carnet de soci, el podeu demanar a clubger@clubger.cat i recollir-lo al Gimnàs Fitness GER.

WordPress