Festa Social CLUB ESQUÍ GER/CES

La temporada ja finalitza i com cada any el Club d’esquí GER/CES ha preparat un seguit d’activitats per poder acomiadar com cal la temporada. Ja tenim apunts els diplomes, les sudaderes noves, la cursa social i la festa de tancament. Però per fer-ho possible necessitem la vostra  participació i col·laboració.

El proper diumenge 1 d’abril us convidem a participar a la Cursa Social “II Open GER- BOITAULL”, que es realitzarà a la pista de vaques.Festa-Social-GERCES-2018-(2)
Tots els nens del Club, pares i familiars podeu participar a la cursa, només cal que empleneu la inscripció en aquest enllaç, (una vegada per cada participant) abans del 28 de març:
INSCRIPCIÓ A LA CURSA:

Els nens que tenen servei, C0, C4 i tecnificació sereu inscrits directament pel Club ja que us coincideix en calendari (demanem però que si algú no pot participar que ens ho comuniqui per correu electrònic a gerces@clubger.cat per tal de no assignar-li un dorsal). Aquest nens seran acompanyants pels seus professors i després continuaran les hores de curses amb normalitat.

Els nens inscrits que no els hi coincideix amb calendari del seu servei, també seran acompanyats per personal del Club durant la realització de la cursa, en fnilaitzar hauran de ser ser acompanyats pels seus pares/tutors acompanyants.

Festa-Social-GERCES-2018-(1)Per una altra banda, el dissabte 7 d’abril us convidem a la Festa Social que el Club prepara al Pla de l’Ermita, al camp de fútbol. Jocs, patinatge, barbacoa, sorteig de material i bon ambient és el que podreu trobar en aquest dia especial. Per tal de poder organitzar aquest dinar, necessitem que ens confirmeu la vostra participació en aquest altre link, on podreu indicar nom de la família per fer la reserva del nombre de tiquets de dinar. (reserves fins el 1 d’abril)

RESERVA DE TIQUETS DE DINAR:

Us hi esperem!

WordPress