Tarifes i horaris

PROMOCIONS
  • Descompte als Aturats ( cal presentar  documentació)
  • Descompte  als joves majors de 18 anys estudiants (cal presentar documentació)
  • Ara amb l’abonament de temporada del gimnàs, fes-te soci del Club i no tornis a pagar la quota de soci fins al Gener del 2019!

Oferim els següents SERVEIS GRATUÏTS i inclosos per a tots els nostres clients del gimnàs:

• Sala Càlida i de Relax: En la sala interior, disposem d’un espai destinat a estiraments i activitats de relaxació, on la temperatura afavorirà el treball de flexibilitat.
  • Sala de boxa: Espai amb dos sacs de boxa per practicar els teus cops.
  • Dutxes i vestuaris.
HORARIS I TARIFES DEL GIMNÀS

Observacions:
  1. L’abonament de SOCI familiar del Club GER inclou al pare, mare i tots els fills menors de 25 anys.
  2. L’abonament familiar del Gimnàs inclou pare, mare i fills menors de 25 anys.
  3. L’abonament d’HIVERN és del 1 de Desembre al 31 de Març.
  4. L’abonament jove correspon als menors de 18 anys.
  5. L’abonament d’estudiant del gimnàs és per usuaris de 18 a 25 anys i actualment estudiant a institut, Universitat, etc… (caldrà entregar comprovant).
  6. Aquestes tarifes són vàlides del 19 de Setembre del 2018 fins el 31 de Maig del 2019. L’abonament de TEMPORADA del gimnàs correspon a aquestes dates.
  7. No es permetrà l’entrada a la instal·lació 25 minuts abans del seu tancament.
  8. Els menors de 13 anys hauran d’anar acompanyats d’un adult.
  9. Els nens de 14 a 16 anys només tenen accés a la sala de boxa i a les màquines de cardio. Queda prohibit l’ús de màquines de musculació.
  10. L’abonament de 10 sessions és personal e intransferible.
  11. Per l’accés al vestuari i dutxes els usuaris del gimnàs han d’entregar una fotocopia del DNI a la recepció de la piscina.

NORMATIVA DEL FUNCIONAMENT DEL GIMNÀS.

WordPress